»Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, ki ureja razmerja podjetij do potrošnikov, pa določa, da se izkoriščanje nesrečnega dogodka ali okoliščin, ki zaradi svoje resnosti zmanjšujejo potrošnikovo sposobnost presoje, česar se podjetje zaveda, pa to kljub temu izkoristi, da bi tako vplivalo na potrošnikovo odločitev glede izdelka, šteje za agresivno poslovno prakso, ki je prepovedana, in se lahko kaznuje z globo v višini od 3000 do 40.000 evrov za pravno osebo in od 300 do 2000 evrov za odgovorno osebo pravne osebe.«
»Hkrati opozarjamo tudi na spoštovanje določbe, ki določa, da je podjetje dolžno blago in storitve vsem potrošnikom prodajati pod enakimi pogoji, kar pomeni, da niso dovoljene kakršne koli rezervacije blaga in storitev, pri čemer pa zgolj omejitev nakupa na količine, primerne za gospodinjstvo, sama po sebi ne predstavlja kršitve.«